İngilizce Türkçe Sözlük







23 Ekim 2016 Pazar

Dreamkeeper Türkçe çevirisi

I’ve been dreaming all those years
Bütün o yılları hayal ediyorum

I’ve been sleeping for so long
Çok uzun zamandır uyuyorum

In a diamond sky of lonely worlds
Yalnız dünyaların elmas gökyüzünde

All your eyes stare up at me
Hep gözlerin bana bakar

As if I was wide awake
Sanki tamamen uyanıkmışım gibi

And I only can live my own curse
Ve ben sadece kendi felaketimi yaşayabilirim

I will keep your dream
Hayalini koruyacağım

Make it live for real
Onu gerçekten yaşat

Only just for a moment
Sadece bir an için

I will send a dying rose
Kuruyan bir gül göndereceğim

For you all to be close to its scent that has never been
Hepinizin,gülün hiç olmayan kokusuna yakın olması için

All the colors to unfold
Göz önüne serilecek tüm renkler

All the magic we behold
Seyrettiğimiz bütün sihir

In the life we share in fantasy
Fantezide paylaştığımız hayatta

I will keep your dream
Hayalini koruyacağım

Make it live for real
Onu gerçekten yaşat

Only just for a moment
Sadece bir an için

Say these words again
Şu sözleri tekrar söyle

Don’t leave me alone
Beni yalnız bırakma

When my own dreams have finally died
Kendi hayallerim sonunda yok olduğu zaman

Keep my dream now
Şimdi hayalimi koru

I keep yours forever
Ben seninkini daima korurum

Save my hope now
Şimdi umudumu koru

I save yours forever
Ben seninkini daima korurum

Hold me
Beni tut

Help me
Bana yardım et

Carry me upon your wings
Kanatlarının üzerinde taşı beni

To save my soul
Ruhumu kurtarmak için

With your love
Aşkınla birlikte

I will keep your dream
Hayalini koruyacağım

Make it live for real
Onu gerçekten yaşat

Only just for a moment
Sadece bir an için

Say these words again
Şu sözleri tekrar söyle

Don’t leave me alone
Beni yalnız bırakma

When my own dreams have finally died
Kendi hayallerim sonunda yok olduğu zaman

Keep my dreams now
Şimdi hayalimi koru

I keep yours forever
Ben seninkini daima korurum

Save my hope now
Şimdi umudumu koru

I save yours forever
Ben seninkini daima korurum

Hold me
Beni tut

Help me
Bana yardım et

Will you be my dream-keeper?
Hayalimin koruyucusu olacak mısın ?
Çeviren : Ahmet Kadı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder