İngilizce Türkçe Sözlük







15 Ocak 2018 Pazartesi

Delta Goodrem – Feline (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 23

Feline* (Kedi)

So they say that you’re the hunter
Avcı olduğunu söylüyorlar
Or you’re the prey, you can run away
Ya da avsın, kaçabilirsin
Or you can show them how to be brave
Ya da onlara nasıl cesur olunduğunu gösterebilirsin

It doesn’t matter what you do
Ne yaptığın önemli değil
They’ll be hunting after you
Senin izini sürecekler
Trap you like an animal
Bir hayvan gibi tuzağa düşürecekler
And then everywhere you turn
Ve sonra döndüğün her yerde
There’s another torch that burns
Orada yanan başka bir meşale var
It doesn’t hurt me anymore
Artık bana zarar vermiyor

I’m running into the fire
Ateşin içine koşuyorum
Falling into the flames
Alevlerin içine  düşüyorum
Turns me into the lion
Beni aslana dönüştürüyor
I am a feline, feline
Ben kediyim, kediyim
Fear the feline
Kedi korkusu

I feel alive
Canlı hissediyorum
I broke the bars that kept me caged inside
Beni kafeste tutan çubukları kırdım
Yeah it’s my time
Evet bu benim zamanım
To be the fearless queen out in the wild
Vahşide korkusuz kraliçe olmak için
I’ve been earning all my stripes
Bütün rütbelerimi kazanıyorum
Standing up to every fight
Her savaşta ayakta durdum
You woke up the animal
Hayvanı uyandırdın
And I’m never going back
Ve ben asla geri gitmeyeceğim
I’m the leader of the pack
Sürünün lideriyim
Got the scars of a warrior
Savaşçının izine sahibim

I’m running into the fire
Ateşin içine koşuyorum
Falling into the flames
Alevlerin içine  düşüyorum
Turns me into the lion
Beni aslana dönüştürüyor
I am a feline, feline
Ben kediyim, kediyim
Fear the feline
Kedi korkusu

Feline, feline
Kedi, kedi
Feline, feline
Kedi, kedi

I’ve been earning all my stripes
Bütün rütbelerimi kazanıyorum
Standing up to every fight
Her savaşta ayakta durdum
You woke up the animal
Hayvanı uyandırdın
And I’m never going back
Ve ben asla geri gitmeyeceğim
I’m the leader of the pack
Sürünün lideriyim
Got the scars of a warrior
Savaşçının izine sahibim

I’m running into the fire
Ateşin içine koşuyorum
Falling into the flames
Alevlerin içine  düşüyorum
Turns me into the lion
Beni aslana dönüştürüyor
I am a feline, feline
Ben kediyim, kediyim
Fear the feline
Kedi korkusu

*Feline: Sözcük anlamı kedi olsa da Goodrem burada yırtıcı dişi anlamında kullanmıştır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder