İngilizce Türkçe Sözlük







20 Ocak 2018 Cumartesi

Die Antwoord – Rich Bitch (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 22

Rich bitch
Rich bitch
I’m a rich bitch
A mothafuckin’ rich bitch

Zengin sürtük
Zengin sürtük
Ben zengin bir sürtüğüm
Ben anasını sattığım zengin sürtüğüyüm

I do my own thing when the phone rings
Maybe I’ll answer, maybe I’m busy (yo yo yo Yo-Landi)
I want some next shit
I got connections
Only speak to people I wanna speak to
Sophisticated, fokken larney
Nutella on my sarmie
Fokken dik gesmeer, bra

Telefon çaldığında kendi işimle ilgilenirim
Belki cevap veririm, belki de meşgulüm
Bir sonları şeylerden istiyorum
Bağlantılarım var
Sadece konuşmak istediğim insanlarla konuşurum
Sofistike, sikik sosyete
Ekmeğimde nutella
Fazla sürülmüş

I shop at Woolworths
With my own paper, eh, flava
When I recite a poem
On the fuckin’ microphone (yo yo yo Yo-Landi)

Woolworthstan alışveriş yaparım
Kendi paramla, oh, flava
Şiirimi okurum
Sikik mikrofona

Wasn’t always a rich bitch
Used to be a poor girl
Ag, shame, die arme meisie
Ek wassie wysie (yo yo yo Yo-Landi)

Her zaman zengin bir sürtük değildim
Eskiden fakir bir kızım
Ah utanç verici zavallı kız
Acıklı bir hikaye

I was a victim of a kak situation
Stuck in the system
With no fokken assistance
I know it sounds strange
But I used to count change
On the counter at pick ‘n pay
Or Shoprite-Checkers
No butter on my broodjie
Geen koeldrank nie, net my strootjie
But then I got my game on
Yo flame on

Berbat durumdaki bir kurbandım
Sisteme sıkılmış
Hiç sikik yardımıcısı olmayan
Kulağa tuhaf geldiğini biliyorum
Ama önceden yer değiştirirdim
Çekme ve ödemeyle ilgili sayaç üzerinde
Ya da Shoprite-Chechkers’da
Sandviçimde tereyağı yok
Soğuk içecek yok, sadece samanım
Ama sonra oyunum başladı
Ateş alevlendi

Now I’m a rich bitch
Rich bitch
I’m a rich bitch
A mothafuckin’ rich bitch
Rich bitch
Rich bitch
I’m a rich bitch
A mothafuckin’ rich bitch

Şimdi zengin bir sürtüğüm
Zengin sürtük
Ben zengin bir sürtüğüm
Ben anasını sattığım zengin sürtüğüyüm
Zengin sürtük
Zengin sürtük
Ben zengin bir sürtüğüm
Ben anasını sattığım zengin sürtüğüyüm

To all my mense
In a tight situation
Getting closer to god
Do you hear that?
I flow from the heart
Fuck the upperclass
Versigtig, ek’s nog steeds fokken giftig
Yo, fuck a rich bitch

Tüm insanlarıma söylüyorum
Sıkı bir durumdayken
Tanrıya daha da yaklaşın
Bunu duyuyor musun?
Kalpten akıyorum
Sikerim üst tabakayı
Dikkat et, hala sikik bir zehirliyim
Sikik bir zengin sürtük

Rich bitch
Rich bitch
I’m a rich bitch
A mothafuckin’ rich bitch
Rich bitch
Rich bitch
I’m a rich bitch
A mothafuckin’ rich bitch

Zengin sürtük
Zengin sürtük
Ben zengin bir sürtüğüm
Ben anasını sattığım zengin sürtüğüyüm
Zengin sürtük
Zengin sürtük
Ben zengin bir sürtüğüm
Ben anasını sattığım zengin sürtüğüyüm

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder