İngilizce Türkçe Sözlük







19 Ocak 2018 Cuma

Kylie Minogue – Dancing (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 12

Dancing (Dans Ediyorum)

No one wants to stay at home
Hiç kimse evde kalmak istemiyor
Nobody wants to be alone
Hiç kimse yalnız olmak istemiyor
When you come knocking, I’ll be at your door
Sen çalmaya geldiğinde ben kapında olacağım
I don’t ever wanna stop
Hiç durmak istemiyorum
I’m gonna give it all I’ve got
Bütün sahip olduğumu sana vereceğim
And when they ask me, “who could ask for more?”
Ve onlar bana ‘’Kim daha fazlası için sorabilir?’’ diye sorduğunda

Can’t stand still
Hala dayanamıyorum
I won’t slow down
Yavaşlamayacağım

When I go out, I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda, dans etmek istiyorum
Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah
When I go out, I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda, dans etmek istiyorum
Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah
I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda dans etmek istiyorum

I wanna go out
Dışarı çıkmak istiyorum
I wanna go out, dancing
Dışarı çıkmak istiyorum, dans istiyorum

This is where I wanna be with you
Burası seninle olmak istediğim yer
Your arms wrapped around me
Kolların bana dolandı
And fireworks reflecting in your eyes
Ve havai fişekler gözlerinde yansıdı
This is how I wanna feel
Bu benim nasıl hissettiğim
The wild kiss, the music reeling
Vahşi öpücük, müzik sersemletiyor
Getting down, riding all the highs
Tüm ışıklar yanıyor, aşağı düşüyor
Can’t stand still
Hala dayanamıyorum
I won’t slow down
Yavaşlamayacağım

When I go out, I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda, dans etmek istiyorum
Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah
When I go out, I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda, dans etmek istiyorum
Ah-ah-ah-ah, ah-ah-ah-ah
I wanna go out dancing
Dışarı çıktığımda dans etmek istiyorum

I wanna go out
Dışarı çıkmak istiyorum
I wanna go out, dancing
Dışarı çıkmak istiyorum, dans istiyorum

Everybody’s got a story
Herkes bir hikayeye sahip
Let it be your blaze of glory
Senin başarının ateşi olmasına izin ver
Burning bright, never fade away
Yakıcı aydınlık, asla solup gitmez
And when the final curtain falls, we could say we did it all
Ve son perde kapandığı zaman biz bunun hepsini yaptık diyebilirdik
The never ending of a perfect day
Hiç bitmeyen mükemmel gün

Can’t stand still
Hala dayanamıyorum
(Can’t stand still)
(Hala dayanamıyorum)
I won’t slow down
Yavaşlamayacağım
(Won’t slow down)
(Yavaşlamayacağım)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder