İngilizce Türkçe Sözlük







18 Ocak 2018 Perşembe

The Weeknd – Die For You (Türkçe Çeviri) (Çeviri)

Görüntülenme: 21

I’m findin’ ways to articulate The feeling I’m goin’ through
Hissettiğim duyguları hecelemek için yöntemler buluyorum
I just can’t say I don’t love you
Ama bir türlü sana ”Seni sevmiyorum” diyemiyorum
‘Cause I love you, yeah
Çünkü seni seviyorum
It’s hard for me to communicate the thoughts that I hold
İçimde tuttuğum düşünceleri dile dökmek benim için çok zor
But tonight I’m gon’ let you know
Ama bu gece sana içimi dökeceğim
Let me tell the truth
Sana gerçeği söylememe izin ver
Baby let me tell the truth, yeah
Bebeğim gerçeği söylememe izin ver

You know what I’m thinkin’
Ne düşündüğümü biliyorsun
See it in your eyes
Gözlerinde görüyorum
You hate that you want me
Beni istediğin için nefret ediyorsun
Hate it when you cry
Nefret ettiğinde ağlıyorsun
You’re scared to be lonely
Yalnız olmaktan korkuyorsun
‘Specially in the night
Özellikle de geceleri
I’m scared that I’ll miss you
Seni özlerim diye korkuyorum
Happens every time
Bu her zaman oluyor
I don’t want this feelin’
Böyle hissetmek istemiyorum
I can’t afford love
Aşkı karşılayamam
I try to find reason to pull us apart
Bizi ayırmak için sebep bulmaya çalışıyorum
It ain’t workin’ ’cause you’re perfect
Ama olmuyor çünkü mükemmelsin
And I know that you’re worth it
Ve buna değecek olduğunu bildiğim için
I can’t walk away, oh!
Çekip gidemem

Even though we’re going through it
Ayrılmanın eşiğine geliyor olmamız
And it makes you feel alone
Seni yalnız hissettiriyorsa
Just know that I would die for you
Senin için ölebileceğimi bil yeter
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim
The distance and the time between us
Aramızda olan uzaklık ve zaman
It’ll never change my mind, ’cause baby
Hiçbir zaman fikrimi değiştirmeyecek, çünkü bebeğim
I would die for you
Senin için canımı verebilirim
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim

I’m finding ways to manipulate the feelin’ you’re goin’ through
Hissettiğin duyguları manipüle etmem için yöntem buluyorum
But baby girl, I’m not blamin’ you
Ama baby girl suçu sana atmıyorum
Just don’t blame me too, yeah
O yüzden sende bana atma
‘Cause I can’t take this pain forever
Çünkü bu acıya sonsuza kadar katlanamam
And you won’t find no one that’s better
Ve sen bundan daha iyisini bulamayacaksın
‘Cause I’m right for you, babe
Çünkü ben seni tamamlamak için mükemmelim
I think I’m right for you, babe
Galiba senin için doğru kişiyim

You know what I’m thinkin’
Ne düşündüğümü biliyorsun
See it in your eyes
Gözlerinde görüyorum
You hate that you want me
Beni istemenden nefret ediyorsun
Hate it when you cry
Nefret ettiğinde ağlıyorsun
It ain’t workin’ ’cause you’re perfect
Olmuyor çünkü mükemmelsin
And I know that you’re worth it
Ve buna değecek olduğunu bildiğim için
I can’t walk away, oh!
Çekip gidemem

Even though we’re going through it
Ayrılmanın eşiğine geliyor olsak bile
And it makes you feel alone
Ve bu seni yalnız hissettiriyorsa
Just know that I would die for you
Senin için ölebileceğimi bil yeter
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim
The distance and the time between us
Aramızda olan uzaklık ve zaman
It’ll never change my mind, ’cause baby
Hiçbir zaman fikrimi değiştirmeyecek, çünkü bebeğim
I would die for you
Senin için canımı verebilirim
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim

I would die for you
Senin için ölürüm
I would lie for you
Senin için yalan söylerim
Keep it real with you
Sana her şeyi açık tutarım
I would kill for you, my baby
Senin için öldürürüm

I’m just sayin’, yeah
Sadece açık oluyorum
I would die for you
Senin için ölürüm
I would lie for you
Senin için yalan söylerim
Keep it real with you
Sana karşı gerçek ben olurum
I would kill for you, my baby
Senin için öldürürüm bebeğim

Na-na-na, na-na-na, na-na-na

Even though we’re going through it
Ayrılmanın eşiğine geliyor olmamız
And it makes you feel alone
Seni yalnız hissettiriyorsa
Just know that I would die for you
Senin için ölebileceğimi bil yeter
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim
The distance and the time between us
Aramızda olan uzaklık ve zaman
It’ll never change my mind, ’cause baby
Hiçbir zaman fikrimi değiştirmeyecek, çünkü bebeğim
I would die for you
Senin için canımı verebilirim
Baby I would die for you, yeah
Bebeğim senin için ölebilirim

The Weeknd’in Starboy, Beauty Behind the Madness, House of Balloons, Thursday, Echoes of Silence, Kiss Land ve The Noise EP. albümlerindeki şarkıların hepsinin çevirilerini altta linkini attığım profilimden bulabilirsiniz.

https://www.muzikbuldum.com/author/yasin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder