İngilizce Türkçe Sözlük







9 Nisan 2018 Pazartesi

Beyond My Control Türkçe çevirisi

J’ne comprends plus pourquoi
Neden olduğunu artık anlamıyorum

J’ai du sang sur mes doigts
Parmaklarımın üzerinde kan var

Il faut que je te rassure
Sana güvence vermem gerekiyor

Je soignerai bien tes blessures – Mon amour
Yaralarını iyi tedavi edeceğim- Aşkım

Tu n’as plus vraiment le choix
Gerçekten artık başka seçeneğin yok

Nos deux corps étendus, là
İkimizin uzanmış vücutları,orada

Qu’à l’aube ils se mélangent
Şafak vakti birbirine karışsınlar

Là tu as les yeux d’un ange – Mon amour
Orada,sende bir meleğin gözleri var-Aşkım

Lâche!
Bırak !

It’s beyond my control
Bu benim kontrolümün dışında

C’est plus fort que… Toi
Bu,her zaman kaçan

Toujours en cavale
Senden…daha güçlü

It’s beyond my control
Bu benim kontrolümün dışında

Tu dis : J’ai besoin de… Tes bras
“Kollarına muhtacım” diyorsun

Oh lâche !
Ah,bırak !

It’s beyond my control
Bu benim kontrolümün dışında

Mais c’est plus fort que… Toi
Ama bu senden…daha güçlü

Tu nous fais du mal
Bize kötülük ediyorsun

It’s beyond my control
Bu benim kontrolümün dışında

Ne t’éloigne pas de mes… Bras
Kollarımdan…uzaklaşma

J’ne comprends plus pourquoi
Artık neden olduğunu anlamıyorum

J’ai du sang sur mes doigts
Parmaklarımn üzerinde kan var

Dors en paix je t’assure
Huzur içinde uyu,sana güvence veriyorum

Je veillerai ta sépulture – Mon amour
Mezarını bekleyeceğim-Aşkım

C’était plus fort que moi
Bu benden daha güçlü

Même si je sens là l’effroi
Büyük korkunun bütün varlığımı

Envahir tout mon être
Kapladığını hissetsem bile

Je te rejoindrai peut-être – Mon amour
Belki sana kavuşacağım-Aşkım
Çeviren:Ahmet Kadı

1 yorum: